Dopis čtenáře

Vážení čtenáři, po mnohých úvahách jsem se rozhodla napsat vám můj životní příběh, kterému jsem musela čelit v nejtěžší životní situaci, která mne, jako maminku před nedávnem potkala. Nerada bych, abyste v situacích, které jsou pro člověka ty nejtěžší v životě, museli čelit něčemu podobnému.

Dne 10. května jsem se dozvěděla, že můj syn a jeho kolega tragicky zahynuli při dopravní nehodě v Rakousku. Víc jak týden trvalo, než nám rakouská policie umožnila obě těla převézt do ČR. Dne
18. května jsme si obě rodiny pozůstalých domluvili, u společnosti Pohřební služba Drozd Zábřeh (p. Drozd st. a i pan Drozd ml.), že nám těla zesnulých převezmou, abychom se s nimi mohli posléze důstojně rozloučit. Od pohřební služby Nostalgie Brno, která těla převážela, jsme věděli, že přijedou do Zábřehu někdy v noci a o tom všem jsme pohřební službu Drozd informovali a byli jsme na všem domluveni.

Jaké bylo moje zděšení, když ve 21:45 volal řidič z pohřební služby Nostalgie, že pan Drozd ml. odmítl a zakázal těla převzít. Okamžitě jsem volala na uvedené telefonní číslo pohřební služby Drozd, která zajišťuje nepřetržitý provoz. Telefon zvedl pan Musil a oznámil mi, že pan Drozd ml. zakázal těla převzít a že mají pánové z Pohřební služby Nostalgie jet zpět do Brna a ráno těla znovu dovézt. Ač jsem p. Musilovi vysvětlovala, že máme vše předem domluvené, sdělil mi, že pan Drozd ml. odjíždí ráno do Prahy a nechce být v noci rušen. Žádala jsem pana Musila, aby mě spojil přímo s panem Drozdem ml., odmítl a začal na mě být vulgární. Situace se vyostřila a přešla v hádku. Pohřební služba Nostalgie zachránila situaci, a za to jim velice děkuji. Informovali Moravskou pohřební službu Šumperk, která okamžitě a ochotně obě těla převzala. Po asi pěti minutách mi volal pan Musil z Pohřební služby Drozd Zábřeh, že tedy těla převezme, ale bude z toho mít velký průšvih. Mé nervy už to nevydržely a poslala jsem pana Musila do patřičných míst. Ráno jsem jela noční incident vyřešit osobně do Pohřební služby Drozd, ani jeden z těchto pánů na místě nebyli. Vše jsem oznámila panu Drozdovi st., neodpustila jsem si výrazy, které si tito dva muži zaslouží. Jak můžou oba pracovat se svým chováním, charakterem a přístupem u pohřební služby, když se vůči zemřelým a pozůstalým chovají tímto způsobem? Pana Drozda st. jsem informovala, že si budu stěžovat a informovat ostatní, aby v těchto nelehkých chvílích nemuseli zažít něco podobného. Je to naprosto neomluvitelné a neodpustitelné, nikomu bych nepřála tuto situaci zažít.

Moc tímto děkuji Moravské pohřební službě Šumperk, která se o nás všechny postarala a pomohla nám zprostředkovat důstojné rozloučení. Také děkuji a jsem ráda za to, že si Moravská pohřební služba otevřela pobočku v Zábřehu. Veliké díky, které neumím ani slovy vyjádřit, patří pohřební službě Nostalgie Brno, za převoz obou těl našich nejbližších, za jejich ochotu a pomoc v této nelehké situaci, kterou jsme si museli zažít.

Andrea Rattayová, Zábřeh

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*