Měsíc duben se několik let nese ve znamení mezinárodní kampaně Light it up blue, jejímž cílem je upozorňovat veřejnost na nutnost okamžité a stálé podpory lidí s autismem.
V Šumperku si mohou lidé kampaň a především autismus spojit s obecně prospěšnou společností Dětský klíč, jejíž činnost se zaměřuje právě na podporu lidí s autismem a jejich rodin. U příležitosti „Modrého dubna“ naplánoval Dětský klíč hned několik akcí – počínaje společným focením v modrém na tzv. Točáku přes prodej na farmářských trzích až po slavnostní večer k oslavám 20. výročí Dětského klíče spojený s představením Dejvického divadla Zimní pohádka. Vzhledem k celostátní situaci však musely být zrušeny. Dětský klíč proto jedná o náhradním termínu, v němž by se představení odehrálo a diváci o zážitek nepřišli.
„Vstupenky prozatím na pokladně divadla nevracejte. O novinkách vás budeme informovat na svých webových stránkách a Fcb,“ děkují za pochopení zástupci Dětského klíče. (red)
Buďte první kdo přidá komentář